Процедура за премахване на устройства HIKVISION, добавени в Hik-Connect облачна услуга
За премахването на устройства на Hikvision, добавени в Hik-Connect облак е необходимо да осигурите следното:
- Мобилен телефон с инсталиран Hik-Connect v.4.2.0 или по-висока
- Локална мрежа, съставена от Wi-Fi рутер с връзка към Интернет
- Wi-Fi връзка между мобилният телефон и рутера
- Кабелна връзка между рутера и Hikvision устройството
- Администраторската (“admin”) парола на Hikvision устройството
Стъпка 1:
Влезте в приложението. Натиснете върху бутона за добавяне на устройство. Влезте в режим на добавяне на устройство, чрез QR код. Сканирайте QR кода на устройството
Стъпка 2:
Ако устройството е било добавено в Hik-Connect, ще ви излезе прозорец, който ще ви информира, че устройството вече е добавено в Hik-Connect. За да започнете процедура по отключването му, натиснете бутона за премахване на устройството от Hik-Connect. Ще ви излезе нов прозорец, в който трябва да въведете администраторската парола на устройството и ключа показан в полето за въвеждането му. Натиснете бутона “Finish”. Ако информацията, която сте въвели е вярна, то ще получите съобщение за успешно премахване на устройството от Hik-Connect.
Линк с видео: https://www.youtube.com/watch?v=g2CpCUtDMsw
Ако получите съобщение за грешка, то отново се уверете, че телефона и Hikvision устройството са свързани към един и същ рутер и няма защитна стена между тях.
При възникнали проблеми може да се свържете с центъра за техническа поддръжка на HIKVISION:
No.555 Qianmo Road, Binjiang District, Hangzhou 310051, China
Tel: +86-571-8807-5998
Technical Support Email: support@hikvision.com
Online Service
Submit a support form
Понеделник до Петък, 10:00 - 12:00, 13:30 - 17:30, GMT +8 (+6 часа разлика спрямо България)
« назад