z ПРОЦЕДУРА ПО НУЛИРАНЕ НА АДМИНИСТРАТОРСКИ ПАРОЛИ НА HIKVISION ВИДЕОРЕКОРДЕРИ И МРЕЖОВИ IP КАМЕРИ | Geovision.bg
Добре дошли в първият и най-голям онлайн магазин за видеонаблюдение в България Geovision.bg във Facebook
Меню

СИСТЕМИ ЗА ВИДЕОНАБЛЮДЕНИЕ
HD-TVI и IP охранителни камери,
видеорекордери и аксесоари

062 603410
088 9222552
087 7477257

ПРОЦЕДУРА ПО НУЛИРАНЕ НА АДМИНИСТРАТОРСКИ ПАРОЛИ НА HIKVISION ВИДЕОРЕКОРДЕРИ И МРЕЖОВИ IP КАМЕРИ

/процедурата е еднаква за видеорекордери и мрежови IP камери/

ПРОЦЕДУРА ПО НУЛИРАНЕ НА АДМИНИСТРАТОРСКИ ПАРОЛИ НА HIKVISION ВИДЕОРЕКОРДЕРИ И МРЕЖОВИ IP КАМЕРИ

      Ако сте забравили, грешно въвели или някой е сменил администраторската парола на Ваш видеорекордер или мрежова IP камера HIKVISION, има процедура по нулирането на старата парола и въвеждане на нова. Няма начин да разберете каква е била старата парола! За процедурата се изисква да имате компютър, който да е свързан към рутер, към който са свързани видеорекордера или IP камерата така, че да работят в една и съща вътрешна мрежа.  Това не е гаранционно обслужване и услугата се заплаща. Цената е 42 лева.

   Важно! Процедурата е валидна само за наши клиенти, закупили техниката от нас! Не нулираме пароли на устройства, които не са купени от нас! Файловете се проверяват по сериен номер. Ако техниката Ви не е купувана от нас, може да се свържете с фирмите/лицата от които е закупена!

   1. Изтегляне на софтуер, с който се извършва нулиране на паролата - SADP Tools.

Софтуерът се изтегля от сайта на HIKVISION: www.hikvisioneurope.com или от нашият сайт: www.geovision.bg/bg/main/hikvision-software

   Рестартирайте устройството от захранването, на което ще се нулира паролата. Тази стъпка не е задължителна, но е препоръчителна. След като изтеглите и инсталирате софтуерът, виждате началния му екран:

Експортиране на файл за ресет на парола

   2. Експортиране на файл за ресет на парола.

   Софтуерът автоматично намира и разпознава всички HIKVISION камери и видеорекордери, които работят и са свързани във вътрешната мрежа. В случаят тук е само една IP камера. Маркира сe отметката както е посочено на снимката по-горе устройството на което ще се нулира паролата и натиска "FORGOT PASSWORD". Ще се покаже следният прозорец:

Експортиране на файл за ресет на парола

   Натиска се бутона EXPORT и се избира произволна папка от компютъра в която ще се запише .XML файл. След като файлът е записан в папката на компютъра Ви, изпратете ни го на E-mail: info@geovision.bg заедно със серийния номер на видеорекордера или IP камерата. Серийният номер е изписан на: гърба устройството, оригиналната кутия на устройството и в гаранционната карта издадена от нас.

   Важно! След като генерирате и запишете файла, не трябва да рестартирате или изключвате устройството от захранването, докато не получите обратния файл от нас и не го импортирате. В противен случай, новия файл няма да бъде валиден!

   3. Импортиране на файл за ресет на парола изпратен от нас.

   Максимално бързо /до 1 работен ден/ ще получите обратен E-mail от нас, съдържащ друг файл, за нулиране на паролата на устройството. След като получите файла, го запишете в произволна папка на компютъра. След това се върнете на програмата SADP и кликнете на IMPORT FILE. От иконката с папка в дясно изберете файла, който сме ви изпратили. В полето NEW PASSWORD напишете ваша НОВА ПАРОЛА задължително само на латиница и я запомнете добре. Пароли написани на кирилица, блокирват устройството. Паролата Ви задължително да съдържа минимум 8 символа. Задължително е и да има поне една голяма буква, и поне една цифра. След като приключите с въвеждането натиснете бутона CONFIRM. Ако всичко е наред, паролата Ви е сменена и може да влезете в устройството с новата парола.

Импортиране на файл за ресет на парола изпратен от нас

   Ако все пак не можете да се справите с настройките описани по-горе, ние можем да извършим всичко. Изпратете ни устройството до:

  • гр. Велико Търново, ул. Полтава 1, вх. Б, за Геовижън, телефон: 0889222552.

   В пратката напишете:

  • Че устройството е за нулиране на администраторска парола /за да не се чудим какво да го правим като го получим/
  • Вашето Име и Фамилия
  • Телефон за връзка с Вас
  • Адрес за обратно връщане на устройството
  • Предпочитан куриер /Спиди или Еконт/
  • Данни на фирма в случай, че искате да ви издадем фактура.
  • Копие от документ доказващ, че устройството е купено от нас /гаранционна карта или стокова разписка или фактура/

   Ще нулираме паролата и ще ви го изпратим обратно. Цената на услугата е 42 лева. Плащането става с наложен платеж при получаване. Заплащате сумата на куриерската фирма.









« назад