ПРОЦЕДУРА ПО НУЛИРАНЕ НА АДМИНИСТРАТОРСКИ ПАРОЛИ НА HIKVISION ВИДЕОРЕКОРДЕРИ И МРЕЖОВИ IP КАМЕРИ
/процедурата е еднаква за видеорекордери и мрежови IP камери/
Ако сте забравили, грешно въвели или някой е сменил администраторската парола на Ваш видеорекордер или мрежова IP камера HIKVISION, има процедура по нулирането на старата парола и въвеждане на нова. Няма начин да разберете каква е била старата парола! За процедурата се изисква да имате компютър, който да е свързан към рутер, към който са свързани видеорекордера или IP камерата така, че да работят в една и съща вътрешна мрежа. Това не е гаранционно обслужване и услугата се заплаща. Цената е 42 лева.
Важно! Процедурата е валидна само за наши клиенти, закупили техниката от нас! Не нулираме пароли на устройства, които не са купени от нас! Файловете се проверяват по сериен номер. Ако техниката Ви не е купувана от нас, може да се свържете с фирмите/лицата от които е закупена!
1. Изтегляне на софтуер, с който се извършва нулиране на паролата - SADP Tools.
Софтуерът се изтегля от сайта на HIKVISION: www.hikvisioneurope.com или от нашият сайт: www.geovision.bg/bg/main/hikvision-software
Рестартирайте устройството от захранването, на което ще се нулира паролата. Тази стъпка не е задължителна, но е препоръчителна. След като изтеглите и инсталирате софтуерът, виждате началния му екран:
2. Експортиране на файл за ресет на парола.
Софтуерът автоматично намира и разпознава всички HIKVISION камери и видеорекордери, които работят и са свързани във вътрешната мрежа. В случаят тук е само една IP камера. Маркира сe отметката както е посочено на снимката по-горе устройството на което ще се нулира паролата и натиска "FORGOT PASSWORD". Ще се покаже следният прозорец:
Натиска се бутона EXPORT и се избира произволна папка от компютъра в която ще се запише .XML файл. След като файлът е записан в папката на компютъра Ви, изпратете ни го на E-mail: info@geovision.bg заедно със серийния номер на видеорекордера или IP камерата. Серийният номер е изписан на: гърба устройството, оригиналната кутия на устройството и в гаранционната карта издадена от нас.
Важно! След като генерирате и запишете файла, не трябва да рестартирате или изключвате устройството от захранването, докато не получите обратния файл от нас и не го импортирате. В противен случай, новия файл няма да бъде валиден!
3. Импортиране на файл за ресет на парола изпратен от нас.
Максимално бързо /до 1 работен ден/ ще получите обратен E-mail от нас, съдържащ друг файл, за нулиране на паролата на устройството. След като получите файла, го запишете в произволна папка на компютъра. След това се върнете на програмата SADP и кликнете на IMPORT FILE. От иконката с папка в дясно изберете файла, който сме ви изпратили. В полето NEW PASSWORD напишете ваша НОВА ПАРОЛА задължително само на латиница и я запомнете добре. Пароли написани на кирилица, блокирват устройството. Паролата Ви задължително да съдържа минимум 8 символа. Задължително е и да има поне една голяма буква, и поне една цифра. След като приключите с въвеждането натиснете бутона CONFIRM. Ако всичко е наред, паролата Ви е сменена и може да влезете в устройството с новата парола.
Ако все пак не можете да се справите с настройките описани по-горе, ние можем да извършим всичко. Изпратете ни устройството до:
- гр. Велико Търново, ул. Полтава 1, вх. Б, за Геовижън, телефон: 0889222552.
В пратката напишете:
- Че устройството е за нулиране на администраторска парола /за да не се чудим какво да го правим като го получим/
- Вашето Име и Фамилия
- Телефон за връзка с Вас
- Адрес за обратно връщане на устройството
- Предпочитан куриер /Спиди или Еконт/
- Данни на фирма в случай, че искате да ви издадем фактура.
- Копие от документ доказващ, че устройството е купено от нас /гаранционна карта или стокова разписка или фактура/
Ще нулираме паролата и ще ви го изпратим обратно. Цената на услугата е 42 лева. Плащането става с наложен платеж при получаване. Заплащате сумата на куриерската фирма.
« назад